تا اینجا اومدی یک فال هم بگیر

فال حافظ بگیرید فال واقعی خاطره از حافظ بنویس

چطور معلم زبان انگلیسی کودکان شویم؟

چکیده :
چطور معلم زبان انگلیسی کودکان شویم؟ اگر جزو افرادی هستید که به تدریس به کودکان علاقه دارید و به دنبال این هستید که معلم زبان انگلیسی کودکان شوید با ما همراه باشید.

چطور معلم زبان انگلیسی کودکان شویم؟

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان یکی از اولین ضرورت‌های ورود به عرصه‌های بزرگسالی است. آماده کردن ذهن کنجکاو کودکان برای یادگیری جذابیت‌‌های زبان انگلیسی به صبر و خلاقیت زیادی نیاز دارد. اگر هم در کودکی و هم در بزرگسالی در کلاس‌های زبان شرکت کرده‌اید، می‌دانید که چقدر درس‌هایتان ممکن است متفاوت بوده باشد. پس معلم زبان کودکان شدن مسیری حرفه‌ای است. دانستن نحوه آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان کم‌ سن‌ و سال کاملاً یک وظیفه‌ی تخصصی است که باید برایش آموزش دیده باشید. اما سوای دوره‌ TTC آموزش انگلیسی به کودکان ما در این مطلب به شما خواهیم گفت چطور معلم زبان انگلیسی کودکان شویم؟

تسلط بر زبان انگلیسی به‌ویژه انگلیسی مناسب کودکان ضرورت اصلی است

نیاز به گفتن نیست که شما باید به اندازه کافی بر انگلیسی تسلط داشته باشید تا بتوانید این زبان را تدریس کنید. اما انگلیسی مناسب کودکان با انگلیسی بزرگسالان فرق دارد. هر زبان‌آموز انگلیسی، چه بومی و چه غیر بومی، حداقل با یک سرود یا شعر کودکانه انگلیسی آشناست. مثلا ترانه‌هایی که به کمک آن‌ها حروف الفبای انگلیسی را به بچه یاد می‌دهند. پس همین به اندازه کافی دلیل خوبی است تا به قدرت آموزشی اشعار کودکانه باور پیدا کنید. این درواقع همان نوع از انگلیسی است که شما باید علاوه‌بر تسلط بر همه اصول گرامری و لغات به آن هم اشراف کافی را داشته باشید.
چون تبدیل لغات، گرامر و دیالوگ‌ها به آهنگ‌ها و شعرهای به یادماندنی و جذاب، روشی شگفت‌انگیز برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان است. اگر خیلی در این زمینه دستتان پر نیست، سری به YouTube بزنید تا کلی شعر کودکانه آموزش زبان انگلیسی پیدا کنید. در غیر این صورت، می‌توانید حافظ یا سعدی درونی خود را برای ساختن یک شاهکار موسیقی با استفاده از کلمات و عبارات انگلیسی بیدار کنید.
پس قدم اول برای معلم زبان شدن برای خردسالان این است که انگلیسی خود را قوی کنیم و در عین حال با محتوای آموزشی انگلیسی برای بچه‌ها هم به اندازه کافی آشنا شده باشیم. در ادامه به شما مسیرهای کاریابی به عنوان معلم زبان انگلیسی کودکان را خواهیم گفت.

وظایف معلم زبان انگلیسی کودکان

در اینجا به وظایف معلم زبان انگلیسی کودکان می‌پردازیم تا بدانیم چطور معلم زبان انگلیسی کودکان باشیم:
• تدریس بی‌عیب و نقص زبان انگلیسی به بچه‌های غیرانگلیسی‌زبان؛
• ارزیابی پیشرفت بچه‌ها و نوشتن گزارش؛
• پیروی از سیاست‌های آموزشگاهی برای آموزش زبان انگلیسی؛
• تشویق بچه‌ها برای رسیدن به اهداف زبانی؛
• تحقیق در مورد روش‌های آموزشی جدید برای آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم؛
• ایجاد یک محیط کلاسی حمایتی و مثبت؛
• حفظ سوابق حضور و نمرات دانش آموزان؛
• حل بحران در کلاس درس؛
• آگاهی دادن به والدین را از پیشرفت کودکان.

الزامات و مهارت ها برای شغل معلم زبان انگلیسی کودکان

در این بخش به شما درباره مهارت‌های فردی معلم زبان کودکان می‌گوییم:
• تجربه قبلی به عنوان معلم زبان کودکان یا مربی مهدکودک با نقش مشابه؛
• آشنایی با روش‌های مختلف آموزش زبان انگلیسی به افراد غیرانگلیسی‌زبان؛
• مهارت‌های سازمانی و ارتباطی عالی؛
• شخصیتی آرام و مقاوم؛
• توانایی مدیریت بحران‌های کلاس؛
• گواهی TTC یا مدارک مشابه تدریس زبان.

فرصت‌های شغلی که باید بدانیم تا بفهمیم چطور معلم زبان انگلیسی کودکان شویم

دراین بخش از مطلب خیلی سریع و مختصر فرصت‌های اصلی شغلی معلم زبان کودکان را به شما معرفی می‌کنیم.

۱. فرصت‌های تدریس انگلیسی کودکان را در مدارس و موسسات بجویید

یکی از محیط‌هایی که می‌توانید در آن‌ها معلم زبان کودکان کار کنید مدارس هستند. شما با داشتن مدرک از دانشگاه فرهنگیان یا به عنوان نیروی حق‌التدریسی می‌توانید در مدارس معلم زبان کودکان شوید. داشتن مدرک TTC یکی از بهترین پاسپورت‌های ورود به این حرفه است و می‌تواند فرصت‌ها و موقعیت‌های شغلی زیادی را برایتان به همراه بیاورد.
دیگر فضای آموزشی غیر از مدارس، آموزشگا‌ه‌های زبان انگلیسی هستند. شما با جستجوی فرصت‌های تدریس به کودکان در آموزشگاه‌های حرفه‌ای و تخصصی زبان انگلیسی می‌توانید به آرزوی خود برای تدریس زبان به خردسالان دست پیدا کنید.

۲. معلم خصوصی زبان کودکان

یکی دیگر از فرصت‌ها این است که به عنوان معلم خصوصی زبان کودک کار کنید. شما باید در شبکه‌های اجتماعی محتوای جذاب و آموزنده بسازید و از این طریق افراد را ترغیب کنید تا شما را به عنوان مربی خصوصی انگلیسی خود انتخاب کنند.

چه مدارک و تخصص‌هایی را باید کسب کنیم تا معلم زبان کودکان شویم؟

برای اینکه معلم زبان انگلیسی کودکان شویم نیاز به مدارک خیلی زیادی ندارید. داشتن مدرک TTC ولی می‌توانید بسیار راهگشا باشد. اما باید شما را با سایر روش‌ها و تخصص‌های آموزشی در حوزه آموزش زبان انگلیسی به کودکان هم آشنا کنیم.

مدرک TTC کودکان چیست؟

TTC یک برنامه گواهینامه تربیت معلم برای هر کسی است که علاقه‌مند به دنبال کردن حرفه‌ای در آموزش زبان انگلیسی است. اگر می‌خواهید تدریس زبان انگلیسی به کودکان و بزرگسالان را به عنوان یک گزینه شغلی انتخاب کنید، دوره تربیت معلم (TTC) یک پیش نیاز است. دوره TTC در دسته‌های مختلف ارائه می‌شود و افراد را برای تدریس در موسسات آموزشی ابتدایی، متوسطه و متوسطه آموزش می‌دهد.

آموزش زبان انگلیسی به روش زبان دوم به کودکان چیست؟

معلمان ESL (انگلیسی به عنوان زبان دوم) دروس زبان انگلیسی را به افراد غیر انگلیسی زبان یاد می‌دهند. آنها معمولاً در مدارس و سایر محیط‌های آموزشی کار می‌کنند و به کودکان تدریس می‌کنند. معلمان انگلیسی به عنوان زبان دوم مواد درسی را آماده می‌کنند و دروس را به نوعی طراحی می‌کنند که تمام جنبه‌های زبان انگلیسی، اعم از کتی و شفاهی را پوشش می‌دهد. آنها پیشرفت کودکان را پیگیری می‌کنند و برنامه‌های فردی را برای دانش‌آموزان با شرایط خاص تنظیم می‌کنند. آنها همچنین مسئول ایجاد یک محیط کلاسی مثبت و تشویق دانش آموزان برای رسیدن به اهداف یادگیری خود هستند.

با سفیر معلم زبان انگلیسی کودکان شوید

اینکه بدانیم چطور معلم انگلیسی کودکان شویم؟ امری تخصصی است که نیاز به شرکت در دوره‌های TTC آموزش مربی‌گری انگلیسی کودکان دارد. همچنین بدون داشتن تجربه کافی شما نمی‌توانید در این کار موفق باشید چون مهارت مدیریت یک کلاس از کودکان کنجکاو واقعا سخت به دست می‌آید. سفیر به عنوان یک مجموعه حرفه‌ای برگزارکننده این دوره‌هاست و به شما می‌آموزد چطور معلم زبان انگلیسی کودکان شویم. همین حالا با شماره ۰۲۱۸۴۳۴۶ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن