تا اینجا اومدی یک فال هم بگیر

فال حافظ بگیرید فال واقعی خاطره از حافظ بنویس

اقامت در هتل درویشی از لاکچری ترین هتل های مشهد

 هتل درویشی از هتل‌های لاکچری مشهد شناخته می‌شود و همان‌طور که می‌دانید خدمات و امکانات عالی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. پس هزینه گران اقامت در این هتل دور از انتظار نیست؛ اما شک نکنید با اقامت در هتل درویشی مشهد، اقامت رؤیایی را تجربه خواهید کرد.

 

اقامت در هتل درویشی از لاکچری ترین هتل های مشهد

وقتی سخن از بهترین هتل و اقامتگاه در مشهد است قطعاً نام هتل درویشی مشهد را خواهید شنید. هتل درویشی برخلاف نامش، یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های کشورمان بشمار می‌رود. این هتل ۵ ستاره با خدمات و امکانات فوق‌العاده عالی، بی‌شک اقامت بی‌نظیری را برای مهمانان خود رقم خواهد زد.

شهر مشهد به‌عنوان پایتخت مذهبی و معنوی کشورمان، سالانه میزبان زائران داخلی و خارجی بسیاری است؛ همین رفت‌وآمد مسافران موجب شده در هرچند قدمی از شهر مشهد، هتل‌های متنوعی وجود داشته باشد؛ اما اگر به دنبال اقامت رؤیایی هستید، با خیال راحت هتل درویشی مشهد را رزرو کنید.

معرفی هتل درویشی مشهد

هتل درویشی در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را درزمینهٔ هتلداری آغاز نمود؛ و در همان سال‌های اولیه خبر افتتاح هتل درویشی همه‌جا پیچید و امروزه کمتر کسی است که هتل درویشی مشهد را نشناسد.

اولین چیزی که نگاه هرکسی را به خود جلب می‌کند، ساختمان لوکس و مجلل هتل است؛ البته این طراحی مجلل در تمام بخش‌های هتل، از اتاق‌ها گرفته تا لابی و رستوران به‌خوبی رعایت شده است. این هتل در ۲۰ طبقه یکی از مرتفع‌ترین ساختمان‌ها یا آسمان‌خراش‌های مشهد بشمار می‌رود.

همان‌طور که می‌دانید، هتل درویشی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد است؛ اما اگر تجربه اقامت در این هتل را داشته باشید، می‌دانید خدمات و امکانات این هتل فراتر از یک هتل ۵ ستاره است.

واحدهای اقامتی هتل درویشی

یکی از هزاران ویژگی خوب هتل درویشی، واحدهای اقامتی متنوع است. این هتل درمجموع دارای ۲۲۳ واحد اقامتی می‌باشد. بی‌شک اتاق‌های گوناگون هتل درویشی که هرکسی را با هر سلیقه‌ای راضی خواهد کرد. جالب است بدانید این هتل با توجه به طراحی و حال‌وهوای هر اتاق، نامی را به آن‌ها اختصاص داده است. در ادامه به معرفی واحدهای اقامتی هتل درویشی خواهیم پرداخت.

واحدهای اقامتی سینگل اکونومی

اگر می‌خواهید با هزینه ارزان یک‌شب را در هتل درویشی مشهد بگذرانید، واحدهای اقامتی سینگل اکونومی با ظرفیت یک نفر، گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. این اتاق‌ها علاوه بر خدمات و امکانات رفاهی مناسب از هزینه نسبتاً ارزانی برخوردارند. در نظر داشته باشید، معمولاً این واحدهای اقامتی در ایام کم سفر با تخفیف ارائه می‌شود.

واحدهای اقامتی سینگل استاندارد

واحدهای اقامتی سینگل استاندارد در مقایسه با اتاق‌های سینگل اکونومی، دارای فضای وسیع‌تر هستند. همچنین ازنظر خدمات و امکانات، یک واحد اقامتی کامل محسوب می‌شود.

واحد اقامتی دبل استاندارد

اگر به همراه خانواده یا دوستانتان به مشهد سفرکرده‌اید، می‌توانید اتاق‌های دبل استاندارد هتل درویشی را برای اقامت انتخاب کنید. این اتاق‌ها با ظرفیت دو تا سه نفر از امکانات خوبی برخوردار هستند.

واحدهای اقامتی توئین اکونومی

واحدهای اقامتی توئین از دیگر اتاق‎های پرطرفدار هتل درویشی هستند که اقامت تا حداکثر ۴ نفر در این واحدهای امکان‌پذیر است. مسافران می‌توانند با پرداخت هزینه تخت اضافه به اتاق اضافه نمایند. لازم به ذکر است در اتاق‌های توئین هر آنچه مسافران برای اقامت راحت نیاز داشته باشند، فراهم‌شده است.

اتاق آینده

همه واحدهای اقامتی هتل درویشی از دکوراسیون شیک و مجلل برخوردارند اما اگر به دنبال اقامتی متفاوت هستید، اتاق آینده گزینه خوبی برایتان خواهد بود. جالب است بدانید طراحی و چیدمان این اتاق بر اساس تصور انسان‌ها از آینده انجام‌شده و مسافران با رزرو واحدهای اقامتی آینده هتل درویشی می‌توانند، لذت اقامت در آینده را تجربه کنند.

واحد اقامتی ملل، دوبلکس عرب

یکی از جذاب‌ترین واحدهای اقامتی هتل، واحدهای مربوط به ملت‌های مختلف است که دکوراسیون چیدمان اتاق‌ها از ملت‌های گوناگون الهام گرفته‌شده است.

در واحدهای اقامتی دوبلکس عرب، فضایی جذاب و صمیمی وجود دارد که در آن می‌توان با فرهنگ و معماری عربی که از هنر معماری سوریه، مراکش، عراق، لبنان و… برگرفته‌شده، آشنا شد. در این سوئیت‌ها دو اتاق‌خواب با تخت خواب توئین و دبل برای مهمانان در نظر گرفته‌شده.

دوبلکس هند

اگر به خانه‌های سبک هندی علاقه‌مند هستید، با رزرو سوئیت هندی در هتل درویشی مشهد، اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید. این واحدهای اقامتی با دکوراسیون رنگارنگ و شاد زندگی در هندوستان را برای شما تداعی می‌کند.

دوبلکس ایران اسلام

سوئیت‌های ایران اسلام از آن دسته از واحدهای اقامتی هستند که هرکسی را به خود جذب می‌کند. در این واحدهای اقامتی، هنرهای ایران اسلام مثل کاشی‌کاری‌های فیروزه‌ای، نقش و نگارهای اسلیمی و… بکار رفته است. سوئیت‌های ایران اسلام با یک اتاق نشیمن و دو خواب اقامتی سرشار از آرامش را برای مهمانان رقم خواهند زد.

دوبلکس ایران اسلام هتل درویشی

دوبلکس چینی

معماری و هنر چینی همیشه طرفداران خاص خودش را داشته است. سوئیت‌های دوبلکس چینی هتل درویشی، با طراحی و چیدمان فوق‌العاده زیبا در کنار خدمات و امکانات عالی برای اقامت مهمانان آماده است.

اتاق‌های VIP هتل درویشی

بهترین واحدهای اقامتی، تحت عنوان سوئیت‌های VIP در طبقه ۱۵ و ۱۶ هتل درویشی مشهد واقع‌شده است. این سوئیت‌های مجلل با خدمات و امکانات بسیار عالی، اقامت رؤیایی برای مهمانان خود رقم می‌زند. ازجمله سوئیت‌های VIP هتل درویشی می‌توان به اتاق امپریال و اتاق‌های کوئین یا ماه‌عسل اشاره کرد.

امکانات و خدمات واحدهای اقامتی هتل درویشی

فرقی ندارد کدام واحد اقامتی هتل درویشی مشهد را برای اقامت انتخاب کرده‌اید درهرصورت از خدمات و امکانات رفاهی عالی، بهره‌مند خواهید شد.

اتاق‌های هتل درویشی علاوه بر دکوراسیون و چیدمان مجلل به امکاناتی همچون مبلمان، یخچال، کمد لباس، میز کار، تلویزیون، اینترنت، سیستم اطفای حریق، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی و… مجهز هستند.

اگر در طول سفرتان به مشهد اشیا یا اسناد ارزشمند همراهتان دارید، با خیال راحت می‌توانید در محل اقامتتان نگهداری کنی. د چراکه اتاق‌های هتل درویشی دارای صندوق امانات می‌باشد و همچنین قفل درب به‌صورت کارتی است که امنیت اتاق را تضمین می‌کند.

ازآنجایی‌که هتل درویشی یکی از مرتفع‌ترین ساختمان‌های مشهد شناخته می‌شود، واحدهای اقامتی طبقات بالایی از چشم‌انداز بسیار زیبایی برخوردارند که برخی از آن‌ها به گنبد طلایی امام رضا (ع) نیز مشرف هستند. بنا به نظر مهمانان هتل، منظره اتاق‌ها یکی از بهترین ویژگی‌های این هتل است.

لازم به ذکر است در تمامی واحدهای اقامتی هتل درویشی، وعده صبحانه به‌صورت رایگان سرو می‌شود.

امکانات عمومی هتل درویشی

امکانات هر هتل مهم‌ترین بخش هر هتل بشمار می‌رود، به‌طوری‌که برخی از مسافران کیفیت هتل را امکانات عمومی هتل ارزیابی می‌کنند. درباره امکانات عمومی هتل درویشی مشهد باید بگوییم این هتل، یک هتل کامل است و هیچ کم و کاستی در هتل درویشی وجود ندارد.

از بهترین امکانات هتل درویشی مشهد می‌توان به لاندری (خشک‌شویی)، اینترنت رایگان، فروشگاه، کافی‌نت، اتاق چمدان، آسانسور، نمازخانه، تشریفات ویژه، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت‌وبرگشت (با هزینه)، خدمات ویژه معلولین و… اشاره کرد.

یکی از مهم‌ترین موارد برای مسافرانی که با ماشین شخصی به مشهد سفرکرده‌اند، وجود پارکینگ در محل اقامتگاه است. هتل درویشی پارکینگی با ظرفیت ۸۰ خودرو به‌صورت رایگان در اختیار مهمانان خود قرار داده است. پس اگر با ماشین شخصی به مشهد سفرکرده‌اید، با اقامت در هتل درویشی خیالتان از امنیت ماشین راحت باشد.

هتل با حرم فاصله چندانی ندارد و مسافران می‌توانند به‌صورت پیاده به حرم مطهر امام رضا (ع) رفت‌وآمد کنند؛ اما هتل درویشی برای رفاه حال مهمانان، سرویس رفت به حرم در نظر گرفته است. این سرویس در طول روز در ساعت مشخصی (هر نیم ساعت یک‌بار) به سمت حرم حرکت می‌کند. البته سرویس برگشت بر عهده مهمانان می‌باشد.

امکانات تفریحی هتل درویشی

اگر قرار است یک روز از سفرتان را در هتل بمانید، می‌توانید با امکانات تفریحی هتل اوقات خوشی را سپری کنید. هتل درویشی از آن دسته از هتل‌هایی است که است که شما بدون آنکه از هتل بیرون بزنید، می‌توانید با امکانات تفریحی که برای مهمانان در نظر گرفته‌شده است، ساعت‌ها خودتان را سرگرم کنید. در ادامه به معرفی امکانات تفریحی هتل درویشی خواهیم پرداخت.

مجموعه آبی هتل

همان‌طور که می‌دانید مجموعه آبی که شامل استخر، سونا و جکوزی است، یکی از لازمه‌های مهم هتل‌های ۵ ستاره است. مجموعه آبی هتل درویشی یکی از بهترین تفریحات هتل بشمار می‌رود. شنا کردن در استخری لاکچری و تمیز قطعاً لذت دوچندانی دارد و همین فضای جذاب باعث شده مجموعه آبی هتل موردتوجه مهمانان واقع شود.

توجه داشته باشید استخر هتل درویشی برای مهمانان مقیم هتل رایگان است اما مسافران برای استفاده از دیگر امکانات آبی می‌بایست هزینه پرداخت کنند.

مجموعه آبی هتل درویشی

حمام سنتی

در کنار فضای لوکس و مدرن هتل درویشی امکانات تفریحی سنتی وجود دارد که حال و هوای نوستالژی دارد. حمام هتل درویشی یکی از محبوب‌ترین تفریحات هتل است تنها یک حمام معمولی برای نظافت نیست، بلکه با حال و هوای قدیمی یادآور لحظات شیرین گذشته است.

ماساژ درمانی

اگر یک روز خسته‌کننده را گذرانید، قطعاً یکی ماساژ خوب می‌تواند شما را سرحال بیاورد. پس به مرکز ماساژ هتل درویشی بروید و خودتان را مهمانان یک ماساژ عالی کنید. در این بخش از هتل، گروه متخصص انواع ماساژ‌های درمانی و آرامش‌بخش را در فضای دنج و آرام برایتان انجام خواهند داد.

ماساژ‌های گوناگونی ازجمله ماساژ تایلندی، سوئدی، تن آرام، استون، سر و گردن، ماساژ شمع و… به مدت ۳۰ الی ۹۰ دقیقه در هتل درویشی انجام می‌دهند.

سالن بدن‌سازی

هتل درویشی مشهد به فکر ورزشکاران و دوستداران ورزش نیز بوده؛ به همین دلیل سالنی با وسایل ورزشی پیشرفته روز دنیا در اختیار مسافران قرار داده است. پس اگر ورزش یک اصل جداناپذیر از زندگی‌تان است، خیالتان راحت. چراکه شما می‌توانید با مراجعه به سالن بدن‌سازی هتل به ورزش و تناسب‌اندام خود برسید.

مرکز زیبایی

بسیاری از افراد هستند که همیشه به سرووضع خود اهمیت می‌دهند و دلشان نمی‌خواهد در طول سفر ازنظر ظاهری نامرتب به نظر برسند.

در هتل درویشی دو مرکز زیبایی وِیژه بانوان و آقایان وجود دارد. در این مراکز زیبایی، آرایشگرهای حرفه‌ای خدمات آرایشی و بهداشتی با جدیدترین متد روز ارائه می‌دهند. پس بدون هیچ نگرانی هرگونه خدمات آرایشی و بهداشتی خودتان را به آرایشگرهای ماهر هتل درویشی بسپارید.

پارک کودک

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب هتل درویشی این است برای هر سن و سالی تفریحات متنوعی در نظر گرفته است. پارک کودک هتل درویشی، در محیطی سربسته با بهترین تفریحات و سرگرمی‌ها برای کودکان می‌باشد. در این پارک شما می‌توانید در کنار فرزندتان به بازی و تفریح بپردازید و لحظات شاد و مفرحی را تجربه کنید.

فیش اسپای یا ماهی درمانی

فیش اسپای یا همان ماهی درمانی یکی از هیجان‌انگیزترین فعالیت‌هایی است که با اقامت در هتل درویشی تجربه خواهید کرد. البته این فعالیت تنها جنبه تفریحی ندارد بلکه با توجه به خواص شگفت‌انگیز مثل افزایش جریان خون، رفع خستگی، از بین بردن اضطراب، شادابی و طراوت پوست جنبه درمانی دارد.

مراکز خرید

خرید سوغاتی یکی از فرهنگ‌های زیبای ایرانیان است که بی‌شک در سفر به مشهد نمی‌توان از آن گذشت. برای خرید سوغاتی یا یادگاری لازم نیست وقت بگذارید و از هتل دور شوید. هتل درویشی برای رفاه حال مهمانانش ۳۱ غرفه متنوع در مسیر رفت‌و‌آمد قرار داده است. شما می‌توانید از این غرفه‌ها باکیفیت‌ترین محصولات و سوغات‌های مشهد را تهیه کنید.

معرفی رستوران‌های هتل درویشی مشهد

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب هتل درویشی رستوران‌های متنوع و باکیفیت است. همان‌طور که گفتیم، در هتل درویشی مسافران با صبحانه رایگان پذیرایی می‌شوند اما دیگر وعده‌های غذایی بر عهده مهمانان است. نگران نباشید، قطعاً در هتل درویشی گرسنه نخواهید ماند. چراکه رستوران‌های هتل درویشی هرکسی را با هر ذائقه غذایی راضی می‌کند.

رستوران روف گاردن

در طبقه +۲ هتل درویشی رستوران روف گاردن در فضایی زیبا با سقف شیشه‌ای واقع‌شده است. این رستوران تنها رستوران روباز هتل درویشی است که برای دور همی‌های دوستانه و غیررسمی گزینه بسیار خوبی است. شب‌ها، زیبایی رستوران روف گاردن دوچندان می‌شود زیرا همان‌طور که مشغول صرف شام هستید، می‌توانید ستاره‌ها را در آسمان تماشا کنید.

اگر از محیط دنج و رؤیایی رستوران روف گاردن هتل درویشی بگذریم، این رستوران دارای منوی غذایی بی‌نظیری است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی باکیفیت عالی سرو می‌شود.

رستوران آتریوم

رستوران آتریوم هتل درویشی، یکی از بهترین رستوران‌های مشهد شناخته می‌شود. این رستوران در لابی هتل قرارگرفته است. اولین چیزی که در بدو به رستوران آتریوم هتل درویشی توجه هرکسی را به خود جلب می‌کند طراحی و دکوراسیون شیک به رنگ قرمز و طلایی رستوران است.

رستوران آتریوم با طراحی به سبک نئوکلاسیک، جذاب‌ترین رستوران هتل درویشی بشمار می‌رود. منوی غذای این رستوران شامل غذاهای ایرانی و فرنگی است که غذاهایی مثل کباب ششلیک، پلو میگو، ماهیچه گوسفندی و کباب سلطانی در میان مهمانان بسیار پرطرفدار است.

رستوران ارغوان

اگر می‌خواهید با یک صبحانه عالی روز خود را باانرژی آغاز کنید، به رستوران ارغوان هتل درویشی بروید. رستوران ارغوان در مکانی زیبا و آرام که همانند نامش، ارغوانی است. به‌جرئت می‌‌توان گفت رستوران ارغوان یکی از بهترین رستوران‌های مشهد برای صرف صبحانه است. توجه داشته باشید در این رستوران تنها صبحانه سرو می‌شود.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به وعده صبحانه اهمیت می‌دهید، بهتر است بدانید در رستوران ارغوان بیش از ۲۰ نوع خوراکی و صبحانه سرو می‌شود. همچنین این رستوران در طبقه چهاردهم هتل واقع‌شده است و مسافران هنگام صرف صبحانه می‌توانند از چشم‌انداز شهر لذت ببرند.

رستوران ارغوان هتل درویشی

رستوران فیروزه

اگر شما جزو طرفداران غذاهای فست‌فودی هستید، رستوران هتل درویشی با طعم بی‌نظیر غذاهای فست‌فود، آماده پذیرایی از شما خواهد بود. رستوران فیروزه در طبقه منفی یک هتل درویشی واقع‌شده است این رستوران با دکوراسیون مدرن چوبی، فضای گرم و صمیمی را پدید آورده است.

در رستوران فیروزه انواع غذاهای فست‌فودی مثل پیتزا، برگر، سوخاری و… سرو می‌شود. درباره کیفیت غذاهای این رستوران باید بگویم، خیالتان راحت زیرا از کیفیت طعم بسیار خوبی برخوردار هستند.

چایخانه سنتی برکه

چایخانه سنتی برکه یکی از زیباترین بخش‌های هتل درویشی است که دارای فضای آرام و دل‌نشین است. از زیبایی‌های این چایخانه می‌توان به برکه مصنوعی، میز و صندلی‌های چوبی دایره‌ای شکل اشاره کرد.

کافی‌شاپ مرکزی

کافی‌شاپ مرکز هتل درویشی ازجمله کافه‌های مدرن مشهد بشمار می‌رود که فضای گرم و صمیمی آن، گزینه خوبی برای قرارهای دونفره یا تولدهای دوستانه است.

کافه بیلیارد

کافه بیلیارد هتل یکی از مکان‌های تفریحی بشمار می‌رود که طرفداران بازی بیلیارد، ضمن رقابت می‌توانند انواع دسر و نوشیدنی‌های خوشمزه را نوش جان کنند.

معرفی سالن‌های هتل درویشی

وقتی سخن از هتل درویشی مشهد است اغلب افراد از آن به‌عنوان یک اقامتگاه فوق‌العاده عالی یاد می‌کنند؛ اما بهتر است بدانید هتل درویشی با سالن‌های لوکس و مجلل از مراسم‌های شما میزبانی خواهد کرد. در ادامه به معرفی سالن‌های هتل درویشی مشهد خواهیم پرداخت.

تالار آیینه

در طبقه هفدهم هتل درویشی یکی از مجلل‌ترین تالارهای مشهد قرارگرفته است. اگر به دنبال تالاری رؤیایی برای برگزاری جشن عروسی هستید، قطعاً تالار آیینه هتل درویشی یکی از بهترین گزینه‌ها برایتان خواهد بود. این سالن با توجه به چیدمان صندلی‌ها ظرفیت متفاوتی دارد.

تالار دیپلمات

تالار دیپلمات یکی دیگر از سالن‌های باشکوه هتل درویشی است که زرق‌وبرق این تالار نگاه هرکسی را به خود جذب می‌کند. تالار دیپلمات با لوسترهای بزرگ مجلسی و صندلی‌های چوبی مجلل، فضایی سلطنتی را برای برگزار مراسمات پدید آورده است.

تالار دیپلمات هتل درویشی

اتاق جلسات

این روزها اتاق جلسه هتل درویشی میزبان جلسات کاری، ورکشاپ‌ها و دور همی‌های رسمی بسیاری بوده است. اگر در مشهد به دنبال فضایی لوکس و زیبا برای برگزاری جلسات خود هستید، اتاق جلسات هتل درویشی با امکانات پیشرفته آماده میزبانی است.

علاوه بر فضای نسبتاً بزرگ و شیک، این اتاق از امکاناتی همچون میکروفون بی‌سیم، مترجم هم‌زمان، وایت برد، رول آپ و… برخوردار است.

موقعیت مکانی هتل درویشی

هتل درویشی در خیابان امام رضا (ع) که یکی از مهم‌ترین خیابان‌های مشهد بشمار می‌رود، واقع‌شده است. این هتل ازجمله هتل‌های نزدیک به حرم است و مسافران می‌توانند تنها با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی به حرم برسند. لازم به ذکر است این هتل با موقعیت مکانی عالی دسترسی به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری مشهد را آسان می‌سازد.

سخن پایانی

هتل درویشی از هتل‌های لاکچری مشهد شناخته می‌شود و همان‌طور که می‌دانید خدمات و امکانات عالی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. پس هزینه گران اقامت در این هتل دور از انتظار نیست؛ اما شک نکنید با اقامت در هتل درویشی مشهد، اقامت رؤیایی را تجربه خواهید کرد.

 

برچسب ها : ایران هتل آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن