تا اینجا اومدی یک فال هم بگیر

فال حافظ بگیرید فال واقعی خاطره از حافظ بنویس

آیا آمارکتس (Amarkets) قابل اطمینان است؟

آمارکتس (Amarkets) یک شرکت معاملاتی آنلاین و یکی از اصلی ترین بروکرهای فارکس است که به مشتریان خود خدمات مالی را ارائه می دهد. این شرکت یکی از بروکرهای رده بالای معاملات آنلاین می باشد که در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد. این شرکت امکان معامله در بازارهای مختلفی را ارائه می دهد از آن جمله می توان به بازارهای ارز، سهام، کالاها و شاخص ها اشاره کرد.

شرکت آمارکتس ابزارهای معاملاتی متنوعی را فراهم می کند که شامل پلتفرم معاملاتی نظیرMeta Trader5 و Meta Trader4 است. با دانلود متاتریدر آمارکتس می توانید به صورت آنلاین معامله و نمودارها و گرافیک های مختلف را بررسی و از ابزارهای تحلیلی برای تصمیم گیری و مدیریت ریسک استفاده کنید. آمارکتس را به نام های دیگری نظیر بروکر ای مارکتس، آ مارکت یا ای مارکت می شناسند. درست ترین نام آن ای مارکت است اما بین معامله گران ایرانی بیشتر به همان آمارکتس معروف شده است.

آیا آمارکتس (Amarkets) مجوزهای لازم برای فعالیت در معاملات آنلاین را دارد؟

آمارکتس (Amarkets) به طور رسمی توسط موسسات نظارتی مربوطه تایید شده است. این شرکت تحت نظارت مستقیم چندین سازمان نظارتی مانند AFSA روسیه یا RAFMM می باشد. نمایندگی های این شرکت در کشورهایی نظیر روسیه، اوکراین، انگلستان، ترکیه، ارمنستان، تایلند، قبرس، آفریقای جنوبی و برخی کشورهای دیگر وجود دارند. با مراجعه به وب سایت آنها می توانید صلاحیت و مجوزهای آنها را بررسی کنید. اینکه آیا آمارکتس (Amarkets) قابل اطمینان است یا خیر، بستگی به شرایط و خدماتی که ارائه می دهد دارد. در ایران شرایط برای کارکردن با آمارکتس خیلی بیشتر فراهم شده است.

چقدر می توانیم به آمارکتس (Amarkets) اطمینان کنیم؟

آمارکتس با سابقه ای بالغ بر ۱۵ سال فعالیت، یک بروکر شناخته شده است. ثبت این شرکت درFSC Cook Islands با شماره LLC 14486 انجام شده است. هرچند در ایران، رسیدگی به شکایات توسط کمیسیون مالی به دلیل تحریم ها انجام نمی پذیرد، اما این شرکت در شرایط نرمال کشورهای دیگر می تواند به درخواست شکایات مشتریان رسیدگی کرده و غرامت بپردازد، که این خود نشان از اعتبار شرکت آمارکتس (Amarkets) دارد. این شرکت تحت رگولاتوری Financial Commission قراردارد که رگولاتوری مستقل می باشد.

آیا آمارکتس پشتیبانی خوبی دارد؟

پشتیبانی یکی از نقاط قوت بروکر آمارکتس (Amarkets) می باشد. این پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعت در شبانه روز می باشد. از طریق ایمیل، چت آنلاین، سایت و تلگرام امکان رفع مشکلات کاربران خود را فراهم آورده است. واریز و برداشت در بروکرها از اهمیت زیادی برخوردار است. نکته بسیار حائز اهمیت اینکه آمارکتس (Amarkets) از سه روش مهم واریز و برداشت ریالی، Perfect Money و تتر را پشتیبانی می کند. هر سه این روش در ایران بسیار کاربرد دارند. بطور مثال در مدت ۵ دقیقه قادر خواهید بود که واریزی یا برداشت خود را انجام دهید.

حساب اسلامی

افرادی هستند که به دلیل اعتقادات مذهبی یا باورهای دینی امکان کار با سود سپرده را ندارند. بنابراین با حساب های اسلامی یا بدون سواپ کار می کنند. یکی از جالب توجه ترین مزایای آمارکتس (Amarkets)، حساب اسلامی است. داشتن حساب اسلامی بدون محدودیت زمانی و کمیسیون اضافه یک مزیت به شمار می آید که آمارکتس در میان دیگر بروکر ها از این مزیت برخوردار است. به این ترتیب می توانید سواپ را از معاملات فارکس و فلزات حذف کنید.

آمارکتس (Amarkets) خدمات مختلفی که برای استراتژی های متفاوت، مناسب است را ارائه می دهد. بطور مثال، اسپردهای رقابتی و حساب اسلامی را بی هیچ محدودیتی برای معامله های فارکس و طلا ارائه می دهد. اکثر مشتریان آمارکتس (Amarkets) چیزی حدود ۲۱ درصد، ایرانیان میباشند. فرانسه، در رده دوم قرار دارد و ترکیه، هلند و روسیه نیز کاربرهایی در این بروکر دارند.

حساب هایی که آمارکتس (Amarkets) ارائه می دهد :

حساب های اسپرد ثابت، حساب استاندارد، ECN، کریپتو، از جمله حسابهای ارائه شده توسط آمارکتس می باشند. کمترین مقدار واریزی برای حساب اسپرد ثابت و استاندارد ۱۰۰ دلار، ECN، ۲۰۰ دلار و کمترین واریز حساب کریپتو ۱۰ MBT است.

متا تریدر آمارکتس (Amarkets)

متا تریدر یک پلتفرم است که برای ارائه خدمات آمارکتس (Amarkets) ارائه می شود. پلتفرم های معروف Meta Trader به شما این امکان را می دهند که از ابزارهای تحلیلی برای تصمیم گیری و مدیریت ریسک استفاده کنید. امکان سفارش خرید و فروش را در بازارهای مختلف توسط MetaTrader دارید که پلت فرم قابل اعتمادی می باشد.

کابین شخصی در آمارکتس (Amarkets)

بخشی از حساب کاربری مربوط به کابین شخصی amarakets است. کابین شخصی برای مدیریت و کنترل فعالیت ها در آمارکتس (Amarkets) استفاده می شود. اطلاعات مالی، معاملات، وضعیت حساب و سایر جزئیات مربوط به حساب خود، واریز و برداشت را در کابین شخصی مشاهده و مدیریت می کنید. دسترسی به اسناد و مستندات حساب، شرایط و قوانین معاملات، قردادها و سایر اسناد مربوطه توسط این بخش امکان پذیر است.

سخن نهایی

بدیهی است که پیش از هر نوع سرمایه گذاری و معامله، بطور مستقل تحقیق کنید و به دقت شرایط و خدماتی که توسط هر بروکر ارائه می شود را مورد بررسی قرار دهید که موارد مربوط به آمارکتس (Amarkets) را در اینجا اعلام کردیم. هر بروکر ممکن است قابلیت ها و ویژگی های متفاوتی را در کابین شخصی خود ارائه دهد.

برای دسترسی به کابین شخصی در آمارکتس (Amarkets) بهتر است به وب سایت آنها مراجعه کرده و با تیم پشتیبانی آنها تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق و به روز را دریافت نمایید. از آنجایی که این بروکر سابقه ای بیش از ۱۵ سال فعالیت دارد و در ایران بسیار قوی عمل کرده است، گردش مالی آمارکتس (Amarkets) هر روز بیشتر شده است و شکایت خاصی هم در این مورد ثبت نگردیده است، می توان گفت قابل اطینان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن