تا اینجا اومدی یک فال هم بگیر

فال حافظ بگیرید فال واقعی خاطره از حافظ بنویس

تفاوت کابینت پولیشی و کابینت پوششی

در این مطلب می خواهیم در مورد تفاوت کابینت پولیشی و کابینت پوششی صحبت کنیم. همونطور که بارها در مطالب قبلی گفته شده ضروری ترین بخش هر آشپزخانه ای کابینت های جادار آن است، همانند یک اصل مهم برای خانه. مثل چند تیکه ی ضروری که مثل پکیج برای خانه حائز اهمیت هستند. کابینت وسیله ای برای نظم دهی در آشپزخانه ست چون وقتی کابینت باشه همه وسایل در جای صحیح خود قرار می گیرند.

فرق کابینت پولیشی نوین کابین

این کابینت ها با وجود یک سری اکسسوری هم که وجود دارد و امروزه کاربرد فراوانی در عرصه ی کابینت سازی دارند مثلا جای قابلمه یا جا ادویه ای کمد سوپر مارکت یا قفسه های جای گذاری بشقاب و لیوان و کاسه، کار افراد خانه را در آشپزخانه راحت تر کرده اند.

متریال اکثر کابینت ها امروزه از ام دی اف خام تشکیل می شود. این ام دی اف که در بدنه ی کار ها اجرا می شود به دلیل کم هزینه بودن نسبت به سایر کابینت ها و اجرا در رنگ سفید کابینت چون مناسب تره و این که از چوب های بازیافت شده می باشد به صرفه تر هم هست. خب حالا می رسیم به بحث اصلی مان که امروز می خواهیم در رابطه با تفاوت کابینت پولیشی و کابینت پوششی صحبت کنیم.

کابینت پولیشی چیست ؟

کابینت پولیشی عروس آشپزخانه ست که رنگ آن فقط در قالب سفید تولید می شود برای همین به آن عروس آشپزخانه می گویند. این کار یک الماس درخشان است که وجود آن در آشپزخانه یک ظاهر چشم گیری دارد که نگاه تماشاچی را خیره می کند. کابینت پولیشی امروزه بسیار زیبا و منحصر به فرد است. این کار همان ام دی اف است که بر روی آن رنگ پولیش کار شده است. این رنگ ضخامت بالایی دارد و هنگام رنگ پاشی به لبه های درب ها هم به همون اندازه زده میشه این کار خیلی مزایا داره مثلا باعث میشه آب به داخل کابینت نفوذ نکند.

با کابینت پولیشی و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید.

همان طور که گفتیم، این کار باعث می شود رطوبت و خیسی به کابینت لطمه نزند. پس در نتیجه رنگ پولیش یک محافظ است در واقع که از کابینت در برابر رطوبت دفاع می کند. قیمت کابینت پولیشی به صورت متری حساب می شود و چون رنگ کردن آن باید در محیطی ایزوله صورت بگیرد و موادی به شکل خمیری که روی کار اسپری می شود و همین طور چون فقط رنگ سفید دارد و اجرای رنگ سختی را در پیش دارد و کار تا به اتمام برسه مراحل زیادی را در پیش دارد، پس قیمت بالایی هم برای آن در نظر گرفته می شود.
تفاوت کابینت پولیشی نوین کابین

در نوین کابین طراحی و بازدید برای شما مشتریان عزیز به صورت رایگان انجام می گیرد. برای راهنمایی در انتخاب کابینت خود می توانید از تیم ما کمک بگیرید. رنگ پولیشی مانند یک خمیر می باشد و استحکام بالایی دارد، خط و خش های کار را میپوشاند. این کابینت در دسته کابینت های انزو می باشد. کابینت پولیش در آخر یک سطح براق و درخشان به شما ارائه می دهد. چون ضخامت کار بالا است پس مقاومت کار هم زیاد می باشد و به خاطرهمین دیگر اکساید نمی شود. بدنه کار ام دی اف است که روی کار با رنگ پولیش پوشانیده شده است.

این ها باعث می شود که این کار مثل بعضی از کار های دیگر دچار تاب نشود. این رنگ پولیش مثل چسبی می ماند و محکم بر روی کابینت می چسبد و بر اثر ضربه احتمالی فرو رفته نمی شود. این کابینت فقط رنگ سفید دارد. این رنگ باعث بزرگ نمایی آشپزخانه می شود و برای آشپزخانه های کوچک نیز مناسب می باشد. این کار چون فقط در رنگ سفید تولید می شود دست شما برای انتخاب وسایل مختلف با رنگ مورد علاقه تان باز است. شما میتوانید مثلا برای وسایل دیگر آشپزخانه از رنگ طلایی، نقره ای، یا هر رنگ دیگر که مورد نظرتان استفاده کنید وآن ها را با رنگ کابینت تان ست کنید چون هر رنگی با سفید زیبایی ویژه ای را ایجاد می کند.

کابینت پوششی

این کار در صورت مشکل و خرابی نیازی به تعویض ندارد و قابل تعمیر ست ولی قسمت هایی که تعمیر شده در برابر رطوبت، دیگر آن مقاومت سابق را ندارد. پس مراقب باشید به تعمیر نکشد این طوری خیلی مقاوم تر ست. کابینت پولیش از نوع کابینت انزو می باشد فقط به جای روکش وکیوم از رنگ پولیش در آن به کار رفته است. اسپری زدن روی آن باعث از بین رفتن خش ها می شود. این کابینت ضد آب می باشد و مثل بعضی کابینت ها با ریختن آب به مرور خراب نمی شود.

قیمت کابینت آشپزخانه را مستقیم و بدون واسطه از نوین کابین بخواهید.

کابینت پوششی چیست ؟

کابینت پوششی یک کابینت با جلوه ی بسیار عالی ست این کابینت جزوه کابینت های رنگ حساب می شود. این کار از زیر مجموعه کابینت های نئوکلاسیک حساب می شود. این کار با آب و رنگ های روغنی می باشد. در این کار عدم مشاهده چوب زیرین یک نکته حائز اهمیت می باشد. در واقع جوری کابینت رنگ آمیزی می شود که جای بافت چوب معلوم نیس. اما این کار ها مثل کابینت های مدرن خیلیم ساده نیس و مثل کلاسیک و نئوکلاسیک ابزار کار شده است. یک چیز مهمی که کابینت پوششی رعایت کرده اینه که بعد از رنگ آمیزی بسیار صاف و با ظرافت بالا می باشد.

فرق کابینت پولیشی و پوششی

  • قیمت کابینت پوششی کم تر از پولیشی می باشد.
  • رنگ های بسیاری برای کابینت پوششی وجود دارد ولی برای پولیشی فقط رنگ سفید موجود ست و برای پوششی از تنوع بالایی از رنگ های براق استفاده می شود.
  • یک خوبی که پولیشی در خصوص رنگ داره اینه که فقط یک رنگ برای آن وجو دارد و دغدغه ی رنگ و کیفیت آن ذهنمان را درگیر نمی کند ولی در کابینت پوششی بخاطر تنوع رنگ بالای آن پس اگر کیفیت رنگ خوب نباشد بافت زیرین کاملا مشخص می شود. پس نباید از رنگ های مناسب و بی کیفیت استفاده کنید این رنگ ها کار را نامرغوب می کنند.
  • در کارهای پولیشی رنگ به لبه های کار خورده می شود و ضخامت بالای رنگ ها باعث می شود خیسی و رطوبت داخل کابینت نرود و مقاومت بالایی دارد. ولی در کابینت پوششی اگر کیفیت رنگ پایین باشد باعث می شود رنگ لبه های کابینت لب پر شه و هم دید بدی داشته باشد هم خیسی و رطوبت به کابینت نفوذ کند.

تفاوت کابینت پولیشی و کابینت پوششی نوین کابین

حال که با تفاوت کابینت پولیشی و کابینت پوششی خانواده نئوکلاسیک آشنا شدید لازم است بدانید، تیم نوین کابین کلیه محصولات خود را از قبیل کابینت های رنگ ، کابینت های خانواده کلاسیک کابینت های مدرن و نیو مدرن و به طور کلی کلیه سبک های کابینت را ۳ سال گارانتی میکند ، و برای کلیه خدمات آن ۵ خدمات پس از فروش دارد..

همچنین برای اطلاعات بیشتر در مورد این دو سبک کابینت که هر دو از خانواده کابینت نئوکلاسیک هستند و مشاهده نمونه کارهای بیشتر از کابینت نئوکلاسیک برای درک بهتر تفاوت کابینت پولیشی و کابینت پوششی پیشنهاد میکنم حتما به سایت نوین کابین سر بزنید. و از کلیه محصولات آن و گالری نمونه کارهای نوین کابین دیدن فرمایید. همچنین برای طراحی و مشاوره رایگان از کارشناسان خبره نوین کابین کمال استفاده را ببرید.

کابینت سازی نوین کابین

برچسب ها :
کابینت,کابینت سازی,کابینت آشپزخانه,کابینت پولیشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن