تا اینجا اومدی یک فال هم بگیر

فال حافظ بگیرید فال واقعی خاطره از حافظ بنویس

از شوخی تا واقعیت: داستان پیدایش بونک و نقشه راه خالقان آن

ارز دیجیتال بونک، میم کوین اکوسیستم سولانا، پدیده دیگری از دنیای میم کوین‌ها بود که در پاییز و زمستان ۲۰۲۳ به شدت مورد توجه قرار گرفت و قیمت ارز بونک جابه‌جا شد. در عرض یک سال، شاهد افزایش قابل توجه ارزش بازار این شوخی بودیم که با FOMO (ترس از دست دادن) قابل توجهی همراه بود و در مقاطعی به بالاترین سطح خود رسید. مطلب این توکن را بررسی می‌کنیم و سعی می‌کنیم بفهمیم دلیل این افزایش چشمگیر چه بود.

بونک؛ میم کوینی که همه در مورد آن صحبت می‌کنند

قبل از اینکه بفهمیم بونک چیست، به این نکته توجه داشته باشید که از زمان عرضه آن از طریق ایردراپ رایگان در کریسمس ۲۰۲۲، ارزش این ارز بیش از ۱۸۰۰۰٪ افزایش یافته است! با در نظر گرفتن این عدد شگفت انگیز، می‌توانیم به سراغ اصل مطلب برویم. ارز دیجیتال بونک یک میم کوین کلاسیک است، با این تفاوت که در ‌بلاک چین سولانا است.

اوضاع این ارز و صحبت‌ها در خصوص قیمت ارز بونک در اواخر سال ۲۰۲۳، حدوداً اواخر اکتبر، جدی‌تر شد. ارزش بازار این توکن که تا آن زمان چند میلیون دلار بود، به طور سرگیجه آوری شروع به افزایش کرد. در ۹ نوامبر به ۶۰ میلیون دلار، در ۱۰ نوامبر به ۱۲۲ میلیون دلار، در ۲۰ نوامبر به ۲۵۰ میلیون دلار و به همین ترتیب ادامه داشت تا اینکه از مرز ۱ میلیارد دلار عبور کرد. انفجاری پر سر و صدا که توجه‌ها را به خود جلب کرد.

دلایل رشد تصاعدی بونک چیست؟

در واقع هیچ دلیل واقعی برای این رشد وجود ندارد، اما مجموعه‌ای از دلایل وجود دارد که قبلاً در مورد سایر میم کوین‌ها مشاهده شده است.

رشد علاقه کاربران جدید را جذب می‌کند که به نوبه خود باعث افزایش محبوبیت توکن می‌شود. هر چه سرمایه‌ها بیشتر شود، احتمال لیست شدن این ارز دیجیتال در یک صرافی متمرکز معتبر بیشتر می‌شود. در این مرحله، هیجان افزایش می‌یابد و افراد جدید بیشتری جذب می‌شوند.. تا زمانی که ‌هایپ و فومو وجود داشته باشد، جهت قیمت ارز بونک فقط می‌تواند یک چیز باشد و آن هم صعود است!

البته وضعیت توصیف شده ناپایدار است و تنها به اندکی زمان نیاز دارد تا مسیر معکوس شود. به هر حال یک میم کوین هیچ مورد استفاده خاصی یا ساختار بلاک چینی ندارد. همه چیز به جامعه بستگی دارد.

بونک، پدیده جدید دنیای میم کوین‌ها

مانند هر میم کوینی که به خود احترام می‌گذارد، توکنومیک بونک با عرضه فوق‌العاده بالا ۱۰۰ تریلیون واحد، معادل ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن مشخص می‌شود. چرا چنین عدد بالایی استفاده می‌شود؟ مفهوم پشت این امر ساده است و بر روی روانشناسی انسان تمرکز دارد. با چنین عرضه ای، هر کسی می‌تواند میلیون‌ها و میلیون‌ها توکن داشته باشد و احساس ثروت کند، حتی اگر ارزش واقعی آن چند سکه یا حداکثر چند صد دلار باشد.

دوج کوین هم به عنوان یک شوخی شروع شد و اکنون همیشه در بین ۱۰ تا ۱۵ ارز دیجیتال برتر جهان قرار دارد. شیبا اینو کمی‌ قبل‌تر بوده و در رده‌های بالا قرار دارد. قیمت ارز بونک می‌تواند در مسیر این دو غول دنیای میم حرکت کند.

قیمت ارز بونک

قیمت ارز بونک تاکنون چگونه عمل کرده است؟ در میان نوسانات ارزهای دیجیتال، این دارایی نوسانات و ‌هایپ معمولی میم کوین‌ها را نشان داده است. در هر صورت، رشد در ماه‌های آخر سال ۲۰۲۳ تصاعدی بود که فرصت سرمایه‌گذاری خوبی می‌داد.

Solana Saga و ایردراپ توکن بونک

این ویژگی متمایز بونک را برای همیشه در ذهن ما حک خواهد کرد که رابطه آن با گوشی هوشمند Saga را جدی بگیریم. برای کسانی که نمی‌دانند، Saga اولین گوشی هوشمند بلاک چین است که توسط Solana با هدف ارائه Web3 به صورت اختصاصی ‌و ایمن در دستگاه‌های تلفن همراه ایجاد شده است.

اگرچه مشخصات سخت افزاری بسیار خوب است و نرم افزار آن نیز به خوبی کار می‌کند اما تاکنون این محصول به انتظارات پاسخ نداده است. در واقع به راحتی می‌توان آن را یک شکست کامل دانست. اما همه چیز می‌تواند در عرض چند روز تغییر کند!

اما رابطه بونک با این گوشی هوشمند چیست؟ در ژوئن ۲۰۲۳، تیم بونک یک ایردراپ برای همه دارندگان Saga راه اندازی کرد. در ابتدا تعداد کمی ‌به این موضوع توجه کردند، اما باد تغییر در حال وزیدن بود. با انفجار علاقه به این توکن، مردم شروع به جستجوی هر روش ممکنی برای به دست آوردن بونک‌های ارزشمند کردند. همانطور که می‌توانید تصور کنید، یکی از این روش‌ها مالکیت Saga بود.

هنگامی‌که قیمت توکن به سطح خاصی رسید، فروش این گوشی هوشمند به طور ناگهانی افزایش یافت و در عرض چند روز چند برابر شد. به جایی رسیدیم که خرید Saga با ارزش ایردراپ بونک به طور کامل جبران می‌شد (حتی با سود).

بونک را از کجا بخریم؟

اگر به دنبال خرید ارز دیجیتال بونک هستید، باید بدانید که راه‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد ولی از معتبرترین و آسوده‌ترین راه‌ها برای دیدن قیمت ارز بونک و خرید آن صرافی بیت ۲۴ است که می‌تواند امنیت خرید شما را تضمین کرده و شما را به این میم کوین معروف برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن