تا اینجا اومدی یک فال هم بگیر

فال حافظ بگیرید فال واقعی خاطره از حافظ بنویس

۹ محصول مهم که دارای نماد ماه تولد هستند؟

۹ محصول مهم که دارای نماد ماه تولد هستند؟

9 محصول مهم که دارای نماد ماه تولد هستند؟

بسیاری از ما علاقه خاصی به نماد ماه تولد خود داریم و میخواهیم این نماد یا سمبل که دربرگیرنده اشکال خاصی در صورت فلکی است را بر روی وسایل شخصی خود ببینیم. به همین دلیل دائما به دنبال اقلامی هستیم که دقیقا دارای چنین طرح هایی باشند. از همه مهمتر از عناصر و متریال با کیفیت و با ارزش بالا ساخته شده باشند. در این مقاله می‌خواهیم ۹ محصول زیبا و مهم را که دارای نماد ماه تولد هستند معرفی کنیم تا با آشنایی کامل نسبت به خرید اقدام کنید.

۱- تابلو طلا با نماد ماه تولد

امروزه خرید وسایل دکوری یکی از اقدامات محبوب و پر طرفدار محسوب می‌شود. در واقع ما می‌خواهیم زیباترین تابلوها را خرید کنیم تا آن را در یک نقطه دنج و مناسب خانه و محل کار نصب کنیم. تابلو طلا دارای قاب پلیمری و در مواردی چوبی است که درون آن شما میتوانید نماد ماه تولد را با ظرافت بالا و از جنس طلا ببینید. مدل های دیگری از آن وجود دارد که شامل انواع تابلو شعر، تابلو طبیعت، تابلو مذهبی و دیگر محصولات مرتبط است.

۲- انگشتر طلا با نماد ماه تولد

انگشتر طلا هم برای آقایان و هم بانوان طراحی و ساخته شده است. این زیورآلات از لحاظ طرح مدل های گوناگونی دارند. اما یکی از آنها دارای نماد ماه تولد است. البته ساختار کلی که برای زیورآلات آقایان است با بانوان قدری تفاوت دارد. درنتیجه نمی توان نمای آن را کاملا مشابه دانست. این انگشترها با یک بسته بندی شیک و زیبا و در سایزبندی های مختلف به فروش میرسند.

3- گردنبند طلا

۳- گردنبند طلا

گردنبندهای طلا به عنوان زیورآلات پر فروش تلقی می‌شوند. این محصولات دارای پلاک آلیاژی استیل و کاملا ضد زنگ میباشد که برخی از آنها با سنگ های زینتی ساخته شدند. این سنگ‌ها به عنوان یک بستر و پایه برای نصب ورق های طلا روی آن‌ها هستند. بسیار سبک می‌باشند و به دلیل ساختار مدرن و شیک در هر موقعیتی چه استفاده روزمره و چه در مجالس مختلف قابل استفاده هستند. این محصول با نماد فروهر نیز تولید شده است.

۴- گوشواره طلا ماه تولد

گوشواره طلا با نماد ماه تولد محدودیتی از لحاظ سنی برای کاربران مختلف ندارد. شما میتوانید آن‌ها را به عنوان هدیه برای روز تولد فرزندان خود یا اینکه فرزندان آنها را برای روز مادر خریداری کنند. متریال ساخت آنها نیز ترکیبی از آلیاژهای استیل، سنگ های زینتی و همچنین طرح ورق طلای ۲۴ عیار است که ترکیب بسیار زیبا محسوب می‌شود.

۵- پابند طلا نماد ماه تولد

پابند طلا برای خانمهای کم سن و سال یکی از زیباترین زیورآلات محسوب می‌شود. این پابندها دارای زنجیرهای دو تکه بسیار محکم هستند که رنگ آنها نیز زرد طلایی خوشرنگ می‌باشد. این رنگ پایداری بالایی دارد و به راحتی از بین نمی روند حتی اگر در معرض رطوبت قرار بگیرند. قفل آلیاژی محکم دارند که پس از نصب نباید نگران مفقود شدن آن یا باز شدن احتمالی باشید.

۶- جاسوییچی طلا

از اکسسوری های بسیار پرفروش انواع جاسوسی‌ها هستند که دارای بند چرمی، حلقه های آلیاژی استیل، قاب استیل همچنین طرح ورق طلا هستند. این اکسسوری‌ها به قدری زیبا و جذاب میباشند که در برخی از موارد به عنوان هدیه سازمانی در محیط های کاری یا شرکتی به افراد ارائه می‌شوند. ابعاد استاندارد و مناسبی دارند و شما میتوانید شمار به نسبت بالایی از انواع کلیدها را درون حلقه آن جای دهید.

۷ – دستبند طلا

دستبند ماه تولد نمونه های متعددی دارند. به صورتی که دارای بندهای زنجیر سنگ یا نمونه های بافته شده و همچنین مدل های بند چرمی می‌باشند. این دو گروه زیبایی بسیار بالایی دارند و شما میتوانید براساس سلیقه خود به انتخاب آنها بپردازید. از طرفی این امکان وجود دارد که ست کامل گردنبند و دستبند نماد ماه تولد را نیز خریداری کنید.

8- بج سینه با نماد ماه تولد

۸- بج سینه با نماد ماه تولد

بج سینه نیز در گروه اکسسوری‌ها قرار دارد. معمولا زمانی که شما می‌خواهید یک مدل لباس رسمی و بسیار شیک را به تن کنید این بج های سینه قابل استفاده هستند. وجود طرح و نماد ماه تولد روی آنها یک ایده جالب و بسیار زیبا می‌باشد. ساختار آنها نیز با دیگر محصولات معرفی شده قدری مشابه است. بطوریکه هم از آلیاژهای استیل و با ورقهای طلا تولید می‌شوند.

۹- دکمه سردست نماد ماه تولد

یک دکمه سردست یکی از اکسسوری های مورد علاقه آقایان محسوب می‌شود. شما با پوشیدن یک کت و شلوار شیک همچنین نصب این دکمه سر آستین‌ها یک جلوه گری ایده آلی را برای خود ایجاد کنید. البته محدودیتی برای استفاده برای خانم‌ها ندارد چراکه برخی از بانوان نیز میتوانند براساس مدل لباس خود دکمه سر آستین‌ها را استفاده کنند.

فروش آنلاین انواع زیورآلات در گروه هنری دانژه

مشتریانی که به دنبال محصولات خاص، شیک، زیبا و از همه مهمتر ساخته شده با عناصر طلا و قیمت مقرون به صرفه هستند فروشگاه گروه هنری دانژه بهترین خدمات را به آنها ارائه میدهد. این برند به عنوان تولید کننده نیز فعال است و تمام محصولات را از صفر تا صد طراحی می‌کند. برای خرید میتوانید به وبسایت ما به آدرس Danje24k.com مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن